25% OFF SALE WEEK

Toimitusehdot

THE NEON COMPANY

Neon Company (“me” ja “me”) on (https://theneoncompany.fi) operaattori. Tekemällä tilauksen The Neon Companyn kautta hyväksyt alla olevat ehdot. Nämä tarjotaan sen varmistamiseksi, että molemmat osapuolet ovat tietoisia tästä järjestelystä ja sopivat siitä suojatakseen ja asettaakseen odotuksia palvelullemme.

1.YLEISTÄ

Varaston saatavuuden mukaan. Pyrimme ylläpitämään tarkkoja varastolaskuja verkkosivuillamme, mutta ajoittain saattaa esiintyä varastoeroja, emmekä pysty täyttämään kaikkia tuotteitasi ostohetkellä. Tässä tapauksessa täytämme sinulle saatavilla olevat tuotteet ja otamme sinuun yhteyttä siitä, haluatko mieluummin odottaa jälkitilatun tuotteen varastointia vai haluatko, että käsittelemme hyvityksen.

2. TOIMITUSKULUT

Toimituskulut ovat ilmaisia maailmanlaajuisesti. Kaikki sivustollamme olevat tuotteiden hinnat sisältävät ilmaisen toimituksen.

3.PALAUTUKSET

3.1 Palautus mielenmuutoksen vuoksi

Asiakas ei voi perua räätälöityjä tuotteita vain, jos The Neon Company on vahvistanut niiden valmistuksen etukäteen. Räätälöidyt tuotteet sisältävät kaikki tarjous- ja konfiguraattoritilaukset.

Verkkokaupassamme oleville perustuotteillemme on kuitenkin mahdollista palauttaa tuotteesi.
Palautus maksetaan asiakkaan kustannuksella ja kuljetus tulee järjestää itse.

Kun palautukset on vastaanotettu ja hyväksytty, hyvitykset käsitellään hyvitykseksi tulevaa ostosta varten. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun tämä on valmis.

Neon Company hyvittää palautettujen tavaroiden arvon, mutta EI palauta maksettujen toimituskulujen arvoa.

3.2 Takuupalautukset

Neon Company hyväksyy kaikki perustuotteiden (ei mittatilaustuotteiden) pätevät takuuvaatimukset, mikäli reklamaatio tehdään 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
Asiakkaiden tulee maksaa palautuksesta etukäteen, mutta hyvitämme sinulle hyvityksen onnistuneen takuuvaatimuksen jälkeen.
Kun olet palauttanut tuotteet, voit odottaa, että The Neon Company käsittelee takuuvaatimuksen 7 päivän kuluessa.
Kun takuuvaatimus on vahvistettu, voit valita seuraavista:
(a) hyvitys maksutavallesi
(b) hyvitys kauppaluottoon
(c) korvaava tuote (jos varastossa)

4. TOIMITUSEHDOT

4.1 Kulkuaika kotimaassa

Yleensä kotimaan lähetykset ovat kuljetuksessa 14-21 päivää.

4.2 Kulkuaika kansainvälisesti

Yleensä kansainvälisesti lähetetyt tilaukset ovat kuljetuksessa 14–21 päivää. Tämä vaihtelee suuresti valitsemasi kuriirin mukaan. Voimme tarjota tarkemman arvion, kun valitset kuriirin kassalla.

4.3 Lähetysaika

Tilaukset lähetetään yleensä 2 arkipäivän kuluessa tilauksen maksamisesta

Varastomme palvelee maanantaista perjantaihin normaalien aukioloaikojen mukaisesti, paitsi pyhäpäivinä, jolloin varasto on suljettuna. Näissä tapauksissa pyrimme varmistamaan, että toimitusten viivästykset ovat mahdollisimman vähäiset.

4.4 Toimitusosoitteen muutos

Toimitusosoitteen muutospyyntöjen osalta voimme muuttaa osoitetta milloin tahansa ennen tilauksen lähettämistä.

4.5 P.O. Laatikon toimitus

Neon Company toimittaa P.O.:lle. laatikkoosoitteita käyttämällä vain postipalveluja. Emme voi tarjota kuriiripalveluja näihin paikkoihin.

4.6 Sotilaallinen osoitetoimitus

Pystymme lähettämään sotilasosoitteisiin USPS:n avulla. Emme voi tarjota tätä palvelua kuriiripalvelujen avulla.

4.7 Tuotteet loppu

Jos tuote on loppunut, odotamme tuotteen olevan saatavilla ennen tilauksen lähettämistä. Tilauksessa olevat tuotteet varataan, kun odotamme tätä tuotetta.

4.8 Toimitusaika ylitetty

Jos toimitusaika on ylittänyt ennakoidun ajan, ota meihin yhteyttä, jotta voimme suorittaa tutkimuksen.

5. SEURANTA-ILMOITUKSET

Lähetyksen yhteydessä asiakkaat saavat seurantalinkin, josta he voivat seurata lähetyksensä etenemistä toimituspalveluntarjoajan uusimpien päivitysten perusteella.

6. KULJETUKSESSA VAURIOINTI PAKETIT

Jos huomaat paketin vaurioituneen kuljetuksen aikana, hylkää paketti kuriirilta ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos paketti on toimitettu ilman sinun läsnäoloasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro seuraavista vaiheista.

7. TULLIT JA VEROT

7.1 Myyntivero

Verkkosivuilla näkyvään tavaran hintaan on jo lisätty liikevaihtovero

7.2 Tuontitullit ja -verot

Kansainvälisten lähetysten tuontitullit ja verot voidaan joutua maksamaan saapumisen yhteydessä kohdemaahan. Tämä vaihtelee maittain, ja The Neon Company kehottaa sinua olemaan tietoinen näistä mahdollisista kustannuksista ennen tilauksen tekemistä.

Jos kieltäydyt maksamasta tulleja ja veroja saapuessasi kohdemaahan, tavarat palautetaan The Neon Companylle asiakkaan kustannuksella ja asiakas saa hyvityksen maksamansa tavaran arvosta, josta on vähennetty palautuksen kulut. laivaus. Alkutoimituksen hintaa ei palauteta.

8. PERUUTUKSET

Jos muutat mieltäsi muuttaaksesi tai peruuttaaksesi tilauksesi mukautusvaihtoehtoja, siitä on ilmoitettava 24 tunnin kuluessa sopimuksen tekemisestä, ennen kuin valokyltin tuotanto on alkanut. Jos tilaus on jo tuotannossa, muutokset ja peruutukset eivät ole enää mahdollisia.

9.VAKUUTUS

Paketit on vakuutettu katoamisen ja vahingoittumisen varalta kuriirin ilmoittamaan arvoon asti.

9.1 Kuljetuksen aikana vaurioituneen paketin käsittely

Käsittelemme hyvityksen tai vaihdon heti, kun kuriiri on saanut päätökseen vaatimuksen tutkinnan.

9.2 Kuljetuksen aikana kadonneen paketin käsittely

Käsittelemme hyvityksen tai vaihdon heti, kun kuriiri on suorittanut tutkimuksen ja todennut paketin kadonneen.

10.ASIAKASPALVELU

Kaikki asiakaspalveluun liittyvät tiedustelut lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@theneoncompany.shop